نگاهی به جدید ترین استایل زمستانه 2021

نگاهی به جدید ترین استایل زمستانه 2021

اکنون که چیزی به پایان سال میلادی 2020 نمانده است بد نیست با یک نگاه کوچک آنچه در این سال مد شد و آنچه قرار است در سال جاری عرضه شود را از زیر نظر بگذرانیم.  همانطور که می دانید پیشتازان عرصه مد و پوشاک در ایران و همچنین در کشور های دیگر با فرا رسیدن سال جدید سعی در ارائه مدل های متنوع و خاص خود دارند.  برندهایی چون «گوچی»، «شانل» و «دیور» از جمله برند های محبوبی هستند که طرفداران بیشماری دارند.  شاید به عنوان یک ایرانی نتوانید با مدل های جدید غربی ارتباط برقرار کنید اما برخی از استایل ها حتی در کشور ما نیز طرفداران خودشان را پیدا می کنند.  ما در این نوشتار بر آن شدیم تا با ارائه برخی از جدید ترین استایل زمستانه امسال، شما را برای فصل جدید آماده تر کنیم.

The latest winter style
جدید ترین استایل زمستانه

با ما باشید تا نگاهی به جدید ترین استایل زمستانه 2021 بیندازیم:

 

پیراهن هایی با آستین های پفی

امسال شاهد استفاده بسیار از این طراحی بوده ایم.  بسیاری از طراحان ایرانی نیز از این سبک در پوشاک خود استفاده کرده اند.  نمی توان از جلوه زیبایی این طراحی چشم پوشی کرد.  اکثر طراحان و تولید کنندگان ایرانی از این طرح برای پیراهن های مجلسی بهره برده اند، اما برخی نیز از آن برای طراحی مانتو و حتی پالتو نیز استفاده کرده اند.  در کنار این طراحی جذاب استفاده از پارچه های پلیسه ای نیز به وفور دیده شد.  این پارچه ها که غالبا برای دامن ها به کار برده می شدند نظر بسیاری از افراد ا به خود جلب کرد.  این استایل گرچه برای ما ایرانی ها یادآور دهه های گذشته است، اما به خوبی در دنیای مدرن حالا جای خود را پیدا کرده.  تصور می شود همه گیری این طراحی باعث شود که در سال آینده نیز شاهد ترند های جدید از آن باشیم.

کت و شلوار های رسمی

همانقدر که استایل های کلاسیک و شلوغ عرصه را برای خودنمایی باز دیدند استایل های رسمی تر نیز با سبک و سیاق بیشتری وارد این میدان شدند.  بد نیست دانید که استایل های کت و شلواری از سال 2019 تا 2020 مورد توجه افراد قرار گرفتند و پیش بینی می شود که در سال 2021 نیز شاهد رشد و طراحی های جذاب تر  آن باشیم.

اگر شما نیز به دنبال یک استایل رسمی هستید می توانید از مدل های بسیار متنوع و جذاب این استایل در فروشگاه پوشاک زنانه سایه دیدن کنید.

The latest winter styleپوشاک چرمی

همه ما می دانیم که البسه چرمی از دیرباز مورد توجه بوده اند و نیاز نیست که هر سال برای حضور خود در ترند ها تلاش بی وقفه داشته باشند.  اما نکته ای وجود دارد؛ طراحی های این پوشاک است.  از آنجایی که اغلب افراد به خرید این جنس از پوشاک تمایل دارند طراحی های جذاب می تواند میزان استقبال را بیش از پیش کند.

اما مهمترین نکته در استایل های چرمی تنوع رنگی بود که در سال 2020 با آن مواجه بودیم.  در این سال تنها رنگ های چرمی متداول گذشته مورد استفاده قرار نگرفت.  تولید کنندگان برای جذب مخاطب بیشتر چرم های رنگی را وارد بازار کردند که اتفاقا رنگ سرمه و آبی آن بیشتر مورد استقبال قرار گرفت.  باید ببینیم برای سال جدید چه تغییراتی در این نوع پوشاک اتفاق می افتد.

استفاده از رنگ های شاد

سال جدید را نمی توان مخصوص یک رنگ خاص دانست.  با ورود به بهار شاهد رنگ بندی های شاد در مانتو ها و لباس های خانگی بودیم.  به طوری که اگر کسی از ما می پرسید رنگ امسال چه رنگی است نمی توانستیم جواب مشخصی دهیم.

تولید کنندگان ایرانی سال جدید را با رنگ های شارپ آغاز کردند و این راه را تا طراحی های پوشاک زمستانه ادامه دادند.  در حال حاضر پارچه های استفاده شده برای تولیدات پالتو نیز از این مسیر پیروی کرده و شاهد رنگ بندی های متنوعی برای سال جدید هستیم.

طرح های دخترانه

شاید بد نباشد که امسال را سال طراحی های دخترانه بنامیم.  شروع سال 99 و همچنین سال 2020 با طراحی های دخترانه بود.  پارچه های خال خالی، گلدار، راه راه از جمله طرح های پر فروش امسال بودند.  حتی افرادی که در سنین بالا نیز قرار داشتند از این سبک استقبال کردند.  اگر شما نیز طرفدار پر و پا قرص طرح های دخترانه هستید باید بگوییم که امسال سال شما خواهد بود.

طراحی های پالتو زنانه نیز از این سبک پیروی کرده و در سال جدید شاهد طراحی های جوان پسند تر همراه با رنگ های شاد هستیم.

جدید ترین استایل زمستانه
جدید ترین استایل زمستانه

کفش هایی با طراحی های دیده نشده

اواخر تابستان کفش هایی مد شد که در قسمت پنجه طراحی مربعی شکل داشتند این طراحی گرچه در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسید، اما به مرور و در فصل پاییز مورد توجه قرار گرفت.  استفاده از این کفش ها شما را به یاد استایل های کلاسیک می اندازد.  اغلب این کفش ها در رنگ های سرد سفید، کرمی و صورتی روشن به فروش رسیدند. استفاده از کفش های مربعی موجب می شد پای بانوان کمی کشیده تر به نظر رسد که زیبایی دو چندان به استایل آن ها می بخشید.

بوت های بزرگ

همانقدر که کفش های مربعی ظریف و بسیار دخترانه است، بوت های زمستانه نقطه مقابل آن هستند.  امسال باید منتظر بوت های بزرگ با پاشنه ها و لژ های پهن باشید.  البته این چکمه های زمخت در سال گذشته نیز مورد توجه بودند، اما امسال نگاه ویژه تری به آن ها شده است.  «چانکی بوت» که نام این کفش های بزرگ است در میان نوجوانان و جوانان طرفداران پرو پا قرص دارد .  پیش بینی می شود در زمستانه در راه نیز فروش بالایی داشته باشند.

استایل های مینیمال

امسال بیش از هر سال دیگری استایل مینیمال فرصت خودنمای یافته است.  در کنار پیراهن های چین دار و رنگارنگ، مینیمالیست ها نیز از سبک های ساده خود رونمایی خواهند کرد.  سبک هایی با رنگ های خنثی و استایل بسیار ساده که البته طرفداران خاص خود دارد.  اگر می خواهید درباره این سبک بیشتر بدانید به نوشتار مربوط « چگونه سبک و استایل مینیمال داشته باشیم» مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =