چند ترند زمستانه 2021

چند ترند زمستانه 2021

همه علاقه‌مندان به مُد و فشن رخداد هفته مُد در لندن را بسیار جدی پیگیری می‌کنند.  فشن شوهای مُد در لندن غالباً از لباس‌هایی ساده و راحت استفاده می‌کنند.  بهتر است بدانید لباس‌هایی که در این هفته به نمایش گذاشته می‌شود به راحتی و زیبایی مصرف کنندگان اهمیت زیادی می‌دهند.  عده‌ای با دنبال کردن این رخداد سالانه کمد لباس‌شان را از آن لباس‌های راحت و زیبا پُر می‌کنند.  لباس‌ها و آیتم‌هایی که به عنوان ترندهای سال جدید پیش­بینی می‌شوند.  تنوع و طراحی منحصر­ به­‌فردی که این محصولات دارند علاقه­‌مندان به مُد و فشن را بر سر ذوق می‌آورد.

چند ترند زمستانه 2021
چند ترند زمستانه 2021

زمستان با آمدنش تنها زیبایی طبیعت را با خود به همراه نمی‌آورد.  بلکه زیبایی شما را نیز با خود همراه دارد، به عبارت دیگر هر فصل جدیدی که از راه می‌رسد شما به این فکر می‌کنید که با جدید شدن آب و هوا چه نوع لباسی برای شما مناسب خواهد بود.  یا چه لباسی برای زمستان سال جدید مُد شده است یا دوست دارید برای فصل جدید کُمد خود را از چه لباس‌هایی پُر کنید؟ این افراد غالباً با مدهای جدید ارتباط زیادی دارد.  اما سلایق شخصی نیز در آن بی‌تأثیر نیست.  بدین ترتیب شاید مُد طوری طراحی بشود که با سلایق اکثریت افراد ارتباط مستقیمی داشته باشد.  ترندها توضیحی از استایل‌های فصل جدید همراه با تمامی ویژگی‌های مدنظر افراد متفاوت است.  در ادامه می‌خواهیم چند ترند از فصل زمستان سال 2021 را برایتان توضیح دهیم.

چند ترند زمستانه 2021
چند ترند زمستانه 2021

شنل پوشان

اگر از شنل پوشان هستید خوب است بدانید که زمستان امسال فصل درخشانی برای Runaway و برندهایی مثل میو میو و سلین خواهد بود.  شاید علاقمند به داشتن شنل‌های قهرمانی باشید و داشتن شنل‌هایی در رنگ‌های خنثی مثل کرم و مشکی کلکسیونی از زیبایی را برای شما در کمدهای‌تان به وجود آورد.  این برندها از برندهای معروف پالتو هستند و امسال در شنل‌های پُر بازدید بسیار موفق بوده‌اند.

لوگومانیا و لباس‌های گران قیمت

احتمالاً لوگومانیا شما را به یاد لباس‌های گران قیمت فِنِدی می‌اندازد.  لوگومانیا برندی است که مورد علاقه بلا حدید (مدل عرب) بوده و هست و امسال نیز توانسته یکی از ترندهای زمستانه باشد.  هرچند که استفاده از آیتم‌هایی که لوگوی برندشان به طرز اغراق آمیزی روی آن‌ها درج شده همیشه مخالفان و موافقان زیادی را به دنبال داشته اما اگر این ترند از ترندهایی است که شما علاقه به داشتن آن در کمد لباس‌های خود هستید می‌توانید امسال با خیالی آسوده به استقبال آن بروید.

چند ترند زمستانه 2021

یکی از ترندهای مورد استقبال در زمستان امسال کت‌های سنگین با مدل‌ها و طراحی‌های مختلف بوده است.  فشن شوهای امسال سرشار از پالتوهایی حجیم بود.  این دست از محصولات با استفاده از حجم زیاد پشم، راحتی و نیز گرم کرد را در زمستان برای مصرف کنندگان به دنبال داشته است.  پالتوهایی با حجم بالا نه تنها زیبا هستند بلکه مورد توجه عده‌ی زیادی از استقبال کنندگان ترند زمستان 2021 قرارگرفته است.

نکته جالب توجه آن است که افزایش حجم لباس‌ها به صورت ناخوشایند نیست، یعنی افزایش حجم همراه با رعایت ظرافت و زیبایی در طراحی آن‌ها مد نظر خیاطان قرار گرفته است.  پس با استفاده از پالتوهای طراحی شده در ترند زمستان 2021 بدون نگرانی به استقبال فصل زمستان می‌رویم.  جالب است بدانید در طراحی‌های امسال، طراحی مدل‌های زنانه بسیار مدنظر بوده و لباس‌هایی با آستین که بازوها را می‌پوشاند یا دامن‌های پُفی مد نظر قرار گرفته بود.  این طراحی‌ها زیبایی خاصی به لباس‌های زمستانه امسال داده‌اند.

برند ورساچه نیز در طراحی‌های جدید خود، کت‌هایی را در معرض نمایش گذاشته‌ ­است که در قسمت شانه بسیار پهن‌تر هستند.  این نوع طراحی نشان­گر قدرت است و به پوشش افراد جلوه­ای بی­مانند می­دهد.  در حالی که از برخی از کت‌ها به صورت جلو باز استفاده می­شود.  به ­‌کارگیری یک کمربند شیک بر روی پالتو نه تنها جلوه آن را بیشتر می‌کند، بلکه لباس‌های زیر پالتو را نیز پوشش می‌دهد.  برند میسون هم کت‌هایی با سایز بزرگ و آستین‌هایی بلند را در این فشن شوها به نمایش عموم گذاشته بود.

برندهایی مثل Channel  و مانند آن از پالتوهای زمستانی پُر زرق و برق با تزئین مروارید استفاده کرده و به نمایش گذاشته بود.  علت آور سایز بودن پالتوهای امسال استفاده راحت مصرف کنندگان بوده و تا به حال توانسته چشمان زیادی را مجذوب خود کند.  پالتوهای فیگور هاگینگ هم با شرکت در فشن شو توانسته در مقابل پالتوهای آور سایز قرار بگیرد.  این پالتوها در قسمت میانی که همان کمر می‌باشد تنگ می‌شوند اما تنگی آن‌ها به صورتی نیست که مصرف کنندگان را آزرده کند.  این پالتوها در عین تنگ بودن‌شان در ناحیه کمر بسیار راحت هستند اگر از علاقمندان به پالتوهای آور سایز نیستید استفاده از این مدل پالتوها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

چند ترند زمستانه 2021امسال در ترند 2021

بِرند شنل پالتوهایی با جیب‌های مشکی و قرمز رنگ با سایز بزرگ به نمایش گذاشته بود، که گفتنی است این رنگ‌ها جذابیت زیادتری نسبت به لباس‌های این برند داده بود.  پالتوهایی که امسال برند شنل طراحی کرده بود در قسمت سینه و کمر تنگی بسیار هماهنگی با بدن در خود جای داده بود.  این موضوع به زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها افزوده بود. امسال برند گیام باتیستا نیز پالتوهای خاکستری رنگ با تزیین گل‌های سه بعدی را به نمایش گذاشته بود.  بطوری که تنگی آن‌ها در قسمت کمر زیبایی خیره کننده‌‌ای به آن‌ها داده بود.

پالتوهای خزدار در ترند 2021

اگر چه این پالتوها به دلیل استفاده از پشم حیوانات مورد توجه عده‌ی زیادی از گیاه خواران نبوده و حواشی زیادی نیز به دنبال خود داشته است اما امسال برندهای معروفی از خز مصنوعی در پالتو‌های خود استفاده کرده‌اند.  این موضوع مورد توجه دوست‌داران محیط زیست نیز قرار گرفته بود.  بعلاوه جالب است بدانید این خزهای مصنوعی، نرم بوده و لطافت زیادی دارند.  پالتوهای کوپ از دیگر ترندهای در معرض نمایش در هفته مد و فشن لندن است. پالتوهای کوپ اگر چه ترندهایی قدیمی هستند اما شروع یک ماجراجویی را برای مصرف کنندگان جسور خود به همراه داشته‌اند.  از دیگر ترندهای سال 2020 می‌توانیم به لباس‌هایی از جنس لباس‌های سوار کاری یا لباس‌های دهه 60 و 70 نیز نام ببریم.  گفتنی است که همه‌ی این ترندها در فشن شوی لندن مصرف کننده مخصوص به خود را دارا بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =