خرید پالتوی چرمی زنانه

خرید پالتوی چرمی زنانه

انتخاب پالتو های چرم در خرید پوشاک همیشه یک انتخاب حساس و چالش برانگیز بوده است.  این نوع پالتو ها به دلیل اینکه عموما از قیمت بالایی برخوردارند در زمان خرید ممکن است کمی ترید آمیز به نظر رسند.  اگر به دنبال یک استایل جذاب و دیده نشده از خودتان هستید پیشنهاد می کنیم که یکی از انتخاب های خود را به خرید پالتوی چرم اختصاص دهید.

بر خلاف باور عموم افراد، پالتوی های چرم تنها برای مردان مورد استفاده قرار نمی گیرد.  این پالتو ها اکنون به عنوان یک ترند استایل زمستانه بانوان شناخته می شوند که پرطرفدار نیز است.  اما در خرید یک پالتوی چرمی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بهتر است بدانید که ست کردن دیگر پوشاک مانند شلوار کفش و روسری با پالتو های چرمی کمی دشوار بوده و نیازمند دقت بالایی است.  این پالتو ها عموما به عنوان پوشاک زینتی شناخته می شوند، چراکه از محبوبیت بالا و ارزشمندی بسیار برخوردار هستند.  بنابراین اگر در کمد لباس هایتان جای خالی یک پالتوی چرمی احساس می شود با دقت بیشتری این مطلب را بخوانید.

خرید پالتوی چرمی زنانه
خرید پالتوی چرمی زنانه

برای خرید پالتوی های چرم باید به چند فاکتور مهم دقت کنید.  در ادامه این نوشتار مواردی که می توانید در این خرید به شما کمک کند را بازگو کرده ایم تا خریدی آگاهانه داشته باشید:

انتخاب پالتوی چرم زنانه

همانطور که اشاره شد جنس پالتوهای چرم به گونه ای است که باید برای خرید آن بهایی بیشتر از خرید یک پالتوی معمولی را بدهید.  بنابراین باید دقت داشته باشید پالتویی که خریدار می کنید از هر جهت مناسب شما باشد. پالتو های چرمی عموما از چرم گاوی تهیه می شوند که استحکام و ماندگاری بالایی دارند.  این پالتوها می توانند به خوبی از شما در برابر سرما محافظت کرده و تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرند.  اگر به رنگ های چرم دقت کرده باشید تنوعی مانند تنوع پارچه ابریشمی و یا پنبه ای ندارند، بنابراین انتخاب رنگ آن ها بسیار راحت تر است.

انتخاب رنگ پالتوی چرم

عموما پالتو های چرمی با رنگ عسلی و قهوه ای تیره بیشتر مورد توجه بانوان هستند.  البته که رنگ مشکی نیز طرفداران خود را دارد.  چرم های رنگ روشن می توانند بهترین انتخاب برای یک استایل جذاب زمستانی باشند، اما برخی افرادی که استایل های رسمی تر را ترجیح می دهند عموما از رنگ مشکی استفاده کنند.

توجه به اندازه و قد پالتو

به خاطر داشته باشید برای خرید پالتو در هر جنسی اعم از چرم و یا پشمی باید به خوبی سایز خود را بدانید. انتخاب پالتوهای بسیار تنگ و بسیار گشاد انتخاب های درستی هستند.  بنابراین با این تصور که زیر پالتو می خواهید لباس بیشتر بپوشید را دور بریزید. سعی کنید از لباس های سبک اما گرم استفاده کنید تا مجبور به خرید پالتوهای بزرگتر از سایز خودتان نباشید.  زمانی که پالتویی بزرگ تر انتخاب می کنید در قسمت سرشانه و آستین ها نیز موجب نازیبا به نظر رسیدن استایلتان خواهید شد.  بنابراین در انتخاب سایز مناسب دقت داشته باشید.

به لحاظ اندازه قد پالتو، باید یادآور شویم که پالتو های چرم در هر دو سایز بلند و کوتاه انتخاب های بسیار خوبی هستند، اما اگر قدی بسیار بلند دارید، بهتر است پالتویی را انتخاب کنید که که قد آن تا زانوی شما باشد.  انتخاب پالتوی چرمی بلند استایل خوبی را به شما نخواهد داد.

این نکته لازم به ذکر است که اگر کمر باریکی دارید حتما از پالتوهای دارای کمربند استفاده کنید، چراکه  اندامی زیباتر را با این پالتو ها خواهید داشت.  البته در حال حاضر تنوع طراحی پالتوهای چرمی به قدری زیاد است که می تواند متناسب با سلیقه خود یکی از طراحی را انتخاب کنید.

قیمت پالتوی چرم

پر واضح است که تهیه محصولات چرمی به آسانی محصولات غیر چرمی نیست، از این رو با بالا رفتن قیمت دام این دست محصولات نیز ارزش بیشتری پیدا می کنند و قیمت آن ها نیز بالا می رود.  این مورد می تواند در تشخیص پالتوی چرم اصل و پالتوی چرم غیر اصلی به شما کمک کند.  بنابراین اگر فردی به شما پیشنهاد خرید پالتیو چرم ارزان داد بدانید که به احتمال بسیار چرم به کاربرده شده چرم اصل نیست.

شاید خرید پالتوی چرم اصل کمی هزینه بر باشد، اما با خرید آن زمستان های بسیاری را سپری خواهید کرد، بدون اینکه از مد افتاده و قدیمی شوند. جنس این محصولات نیز به گونه ای است که اگر دلتان را نزند، هیچ آسیبی نخواهند دید.  با این وجود مراقبت از پوشاک چرمی اصول و قوانینی دارد که در مقاله ای جداگانه به آن اشاره کرده ایم. « چگونگی مراقبت از پالتوی چرمی »

پاسخ به یک سوال متداول

از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود ترمیم پالتوی چرمی است.  در پاسخ به این دست سوالات که آیا می توان پالتوهای چرم آسیب دیده را ترمیم کرد یا نه؟  باید بگوییم که این امکان وجود دارد، اگر شما ترمیم آن ها را به دست متخصصین و استادان این حوزه بسپارید.  بنابراین اگر پالتوی شما دچار آسیبی شده است، می توانید به راحتی آن را ترمیم کنید.  البته فروشندگان این دست محصولات غالبا با ضمانت نامه محصولات خود را به فروش می گذارند که می توانید در صورتی که آسب وارد شده در ضمانت باشد آن را مرجوع کرده و از فروشنده بخواهید آن را ترمیم کند.

خرید اینترنتی پالتو چرم زنانه

شاید در وهله اول تصور کنید که خرید پوشاک آن هم یک پالتیو گران قیمت چرم به شکل غیر حضوری و اینترنتی کار ساده ای نباشد.  اما به لطف پیشرفت فروشگاه ها در زمنیه ارائه خدمات آنلاین این امکان فراهم آمده تا بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد به راحتی پالتوی محبوب خود را خریداری کنید.  سایت فروشگاهی پوشاک زنانه سایه با ارائه خدمات ویژه و ضمانت نامه معتبر کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک زنانه است که می توانید با اطمینان خاطر خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 17 =