انواع بوت زنانه برای شیک پوشان

انواع بوت زنانه برای شیک پوشان

پاییز و زمستان از آنجا که فصل‌هایی‌ پُر از بارندگی هستند.  لذا برای نُو کردن لباس و کفش شرایط بسیار مناسبی را فراهم می‌آورند. از طرفی تغییر آب و هوا پوشش خاص خود را می‌طلبد. به عبارت دیگر کفش‌های تابستانی در این فصول جوابگوی خوبی برای بارندگی‌ها نیستند.  فصل جدید خواهان انواع بوت زنانه  است.  در این رابطه خانم‌ها با توجه به استایل خود با انواع لباس‌های گرم کفش‌های متفاوتی را خرید می‌کنند.

بسیار خب، بدون تردید بهترین نوع کفش برای شما کفش‌هایی با ساق‌های بلند به شکل بوت یا نیم بوت خواهد بود.  چراکه ساقه‌های بلند آن مانع از رفتن آب یا یرف به هنگام بارندگی به داخل کفش شما می‌شود. از طرفی بوت‌های زمستانه طوری طراحی می‌شوند که پای شما را گرم نگه می‌دارند و تناسب خاصی با پوشش گرم فصل‌های سرد پیدا می‌کنند.

در همین رابطه جالب است بدانید که خاندان سلطنتی هم از این کفش‌ها استفاده‌ی زیادی می‌کنند.  به عبارت دیگر یکی از چهره‌های معروف در بین خانم‌های سلطنتی که ظاهراً هم به انواع بوت و نیم بوت علاقه بسیار زیادی دارد قطعاً کیت میدلتون است.  به گزارش «پرشین وی» گرچه او را تاکنون با انواع بوت‌ها مشاهده کرده‌ایم ولی به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها از محبوب‌ترین‌ها برای او هستند.  او معمولاً بوت بلند، برند رالف لورن خود را با کت و پالتوهای بلند و پیراهن‌های میدی ست می‌کند. همچنین مگان مارکل نیز تاکنون با مدل‌های مختلف بوت در استایل‌های متفاوتی دیده شده است.

انواع بوت زنانه برای شیک پوشان

ولی یکی از مدل‌های همیشه محبوب او به گزارش «پرشین وی» مدل بوت چرم زیر از برند تامارا ملون است.  دوشس ساسکس نیز عاشق مدل بوت زیر از برند استورات ویتزمن است، برندی که افرادی نظیر کیت میدلتون، پرنسس یوجینی و پرنسس بئاتریس نیز به شدت طرف‌دار آن هستند.

نیم بوت اسپرت زنانه

خوب است بدانید که نیم بوت‌ها گزینه‌ی مناسب و نیمه رسمی برای خانم‌های علاقمند به این نوع کفش‌ها هستند. این نیم بوت‌ها در دو نوع بنددار و بدون بند در بازار موجود است و اغلب به علت راحت بودن‌شان از این گونه مدل‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس و نیز برای پیاده روی و مانند آن استفاده می‌کنند.  اغلب خانم‌ها برای سِت کردن پوشش خود (یا به اصطلاح ایجاد تقارن رنگی و مدلی در پوششان) از این کفش‌ها به همرا کاپشن یا لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنند.  اما این محصول علاوه بر آنکه دارای ظاهری زیبا و شیک است زیره راحتی نیز دارد و برای افرادی که مشکل کمر درد دارند بطور قطع یک گزینه‌ی خوب تلقی می‌شود.

بوت چلسی Chelsea Boots

چلسی، نیم‌بوتی با استایل اسلیم فیت بوده که به همراه خود دارای زیپ یا پنلی کشی با قابلیت ارتجاع در کناره‌هایش است.  این محصول اغلب پاشنه‌ای کوتاه دارد. معمولاً حلقه‌ای پارچه‌ای در پشت این نوع پوتین تعبیه شده‌ است تا مصرف کنندگان بتوانند هنگام پوشیدن آن را بکشند.  این مدل از انواع بوت زنانه، از جنس‌های نبوک و چرم براق ساخته شده و برای همه‌ی موقعیت‌ها مناسب است. اغلبِ این بوت‌ها قابلیت سِت شدن با انواع استایل را دارد.

بوت و نیم بوت‌های کلاسیک

این مدل‌ها دقیقاً مُدلی بر خلاف مدل‌های اسپرت‌ است.  گاهاً ممکن است که شما به علت داشتن پاشنه‌های بلند احساس راحتی کمتری برای پاهایتان داشته باشند.  در این رابطه گفتنی است که این مدل‌ها هم در انواع چرم، فوم، یا پارچه‌ای تولیده شده و در بازار موجودند و هم اغلب رسمی بوده و گزینه‌ی مناسبی برای میهمانی‌ها، اداره‌ها و غیره است.  این بوت‌ها در طراحی‌های خلاقانه، در اشکالی ساده، مُزین شده با نگین یا مرواریدها، سگک‌های تزئینی و غیره تولیده می‌شوند.

بوت‌های بلند

پاییز و زمستان امسال نیز داشتن بوت‌های بلند تا زیر زانو یا بالای زانو در کُمد لباس‌ها گزینه‌ی خوبی است. این مدل از بوت‌ها به دلیل داشتن ساقه‌های بلند پاهای شما را گرم نگه می‌دارد و گزینه‌ی مناسبی برای پالتو یا کاپشن‌هایی هستند که قد کوتاهی دارند.  در همین رابطه گفتنی است که بوت‌های بلند تا بالای زانو بخش زیادی از پاها را می‌پوشاند و گرم می‌کند به همین علت است که جایگزین مناسبی برای شلوار در فصل سرد پاییز و زمستان خواهند بود. بعلاوه این محصول از مدل‌های متنوعی برخوردار بوده و لازم به ذکر است که بوت‌های سوارکاری نیز از این دسته چکمه‌ها هستند.

انواع بوت زنانه برای شیک پوشان

بوت‌های چروک یا فیت آزاد

این مدل چکمه‌ها در قسمت ساق پا فیت و آزاد دارند به زبان ساده‌تر قسمت مُچ تا ساق پا در این بوت‌ها گشادتر بوده و حالت چروکیده پیدا می‌کند.  علاوه بر این، مدل بوت‌های چروک یا فیت آزاد از ترندهای پارسال و امسال محسوب می‌شوند و به علت راحتی پا طرفداران زیادی پیدا کرده است و مدل راحتی برای افرادی با مچ پای چاق محسوب شده است.

بوت‌های پاشنه گربه‌ای

در این مدل از بوت‌ها پاشنه‌ها فُرم بسیار ظریف و در عین حال راحتی داشته‌اند.  همین عامل سبب شده این مدل از بوت‌ها با این شکل و ظاهر پاشنه‌ نظر عده‌ی زیادی را به خود جلب نمایند.  در واقع بوت‌های پاشنه گربه‌ای زیبایی و راحتی را برای مصرف کنندگان خود به دنبال داشته است و استفاده از این مدل‌ها برای پالتوهای زمستانی بلند و پُر حجم زیبایی فوق‌العاده‌ای را به همراه می‌آورد.

در این مقاله کوتاه مدل‌های شیکی از بوت‌ها را به شما معرفی کردیم.  جالب است بدانید که انواع این چکمه‌ها با مَتریال مختلفی ساخته شده است. امسال پاییز و زمستان فصل پُر زرق و برقی برای بوت‌ها خواهد بود، چراکه استفاده از بوت‌هایی با رنگ‌های جیق یا مُزین به نگین و سنگ‌های تزئینی که شاید بیش از این فقط برای میهمانی‌ها استفاده می‌شد اما در سال 2020 و 2021 استفاده از بوت‌های این سبکی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. در همین سبک از محصولات پائیزی و زمستانی چکمه‌هایی با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و یا شب‌رنگ جای خود را به تدریج به بوت‌های تیره‌تر داده است.  این موضوع به خودی خود باعث می‌شود جسارت را در شما برای پوشیدن رنگ‌های شاد ایجاد ‌کند. گفتنی با توجه به اینکه فرم قرار گرفتن پنجه‌ها در بوت و نیم بوت‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برای بانوان برخوردار است در این دو سال اخیر بوت‌هایی با پنجه‌های پهن یا نُوک تیز در جشنواره مُد حضور داشته‌اند و هر دو به یک اندازه طرفداران خاص خود را مجذوب کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =