خرید پالتوی زمستانه

خرید پالتوی زمستانه

چیزی تا زمستان نمانده؛ قصد دارید همان لباس های قدیمی در کمد را بپوشید یا به فکر یک استایل جذاب برای فصل سرد زمستان هستید؟ با یک پالتوی قرمز که نمای درخشانی بین سفیدی برف ها دارد موافقید؟ یا پالتوی چرمی که قرار است با بوت های عسلی ست کنید؟ یا شاید بخواهید با کاپشن های بادی و بوت های بندی یک استایل اسپرت داشته باشید؟ برای خرید پالتوی زمستانه مناسب و هوشمندانه همراه ما باشید:

پالتو ها همیشه حکم لباس های زمخت را داشته اند که اکثر ما از پوشیدن آن ها لذت نمی بردیم.  این لباس های بزرگ و دست پا گیر که با نام پالتو شناخته می شوند اکنون مسیر تحولاتی خود سیر می کنند و دیگر نمی توان به آن ها با چشم گذشته نگاه کرد.

این لباس ها نیز باید به مانند دیگر پوشاک ما مناسب با سلیقه و مد انتخاب شوند. خرید پالتوی زمستانه اکنون چالشی برای بانوان است.  چراکه این دست پوشاک به دلیل خاصیت فصلی که دارند باید طوری انتخاب شوند که برای چندین سال مورد استفاده قرار گیرند و در عین حال به روز و یا در اصلاح شیک باشند.

حالا که پیروی از مدرنیته به لحاظ پوشاک پر هیاهو تر از قبل شده صنعت تولید پالتو های زمستانه نیز رونق گرفته است. با وجود اینکه هر سال یک نوع پارچه؛ دوخت و مدل از این پوشاک مد می شود، با این حال افراد سعی دارند پالتویی را انتخاب کنند که در عین سادگی نیاز آن ها را نیز برای چند سال برطرف کند.  اما چطور می توان یک پالتو با این ویژگی ها را انتخاب کرد؟ ما در این نوشتار بر آنیم تا با مشاوره ای هرچند مختصر در این انتخاب شما را یاری کنیم:

یک پالتوی مناسب با اندام شما

شاید تا پیش از این به اینکه پالتوی تنتان چقدر متناسب با اندامتان باشد توجه نمی کردید.  قطعا با این جمله نیز آشنا هستید « یکم بزرگتر بخر تا بتونی زیر پالتو لباس گرم بپوشی ! » این جمله ای است که اغلب ما از اطرافیان خود هنگام خرید پالتوی زمستانه شنیده ایم.  اما چقدر این انتخاب به ضررمان تمام شده است؟

بهتر است بدانید که اکنون بسیاری از لباس های گرمی که زیر پالتو استفاده می شوند سبک و بسیار جمع و جور هستند.  بنابراین لازم نیست حتما زیر پالتوی خود از بافت های ضخیمی استفاده کنید که بعد از بستن دکمه ها یا کمربند به شکل گلوله های سفت از اقصی نقاط پالتو بیرون زند.

یک پالتو باید به خوبی اندازه شما باشد، نه آنقدر بزرگ که بدون لباس ضخیم در آن گم شوید و نه آنقدر کوچک که نتوانید لبه های آن را به هم برسانید.  بد نیست که کمی زیر پالتو راحت باشید؛ اما این به معنای خرید پالتو با یک سایز بزرگتر نیست، هیچ وقت این اشتباه را مرتکب نشوید.

با خرید پالتوی های بزرگ شانه های شما افتاده به نظر می رسد و همچنین بلندی آستین نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به مد می توانید از پالتو های بلند و یا کوتاه استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید این پالتوهای بلند هستند هیچ زمان از مد نمی افتند.

 

به جنس پارچه توجه کنید

همه چیز مدل دوخت و طراحی نیست؛ این را به خوبی به یاد داشته باشید که قرار است تنها سه ماه از این پوشاک استفاده کنید، پس انتخابی آگاهانه تر داشته باشید.  شاید از آن دست افردی هستید که خرید سالانه پالتو برایتان مشکلی ایجاد نکند، اما بد نیست در این شرایط از مدل هایی استفاده کنید تا سال بعد تنوع بیشتری برای زمستان داشته باشید.

اگر از دسته افرادی هستید که نمی خواهید هر سال یک پالتو تهیه کنید، بنابراین باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشید. پالتو ها باید از نظر جنس بتوانند شما را در برابر سرما محافظت کنند، پس به دنبال پالتو های خوش رنگ اما نازک و خوش دوخت اما بی استفاده نروید.

انواع پالتو از نظر جنس پارچه

پالتوهای چرمی

قطعا می دانید که پالتو های چرمی می توانند از پوست انواع حیوانات باشند، اما پرفروش ترین این دست پوشاک با چرم گاو است.  این پالتو ها می توانند بسیار گرم و بسیار مقاوم باشند. توجه داشته باشید که پوشاک چرم همیشه با مد تناسب دارند و از جمله پوشاکی هستند که هیچ زمان از چشم شما نمی افتند، مگر اینکه آسیب ببینید تا شما برای خرید یک پالتوی دیگر اقدام کنید.

پالتوهای خزدار

استفاده از خز در پالتو ها آن ها به پوشاک لوکس تبدیل می کند، البته اگر در استفاده از آن ها زیاده روی نشده باشد.  این نوع پالتو ها اغلب با کفش های پاشنه دار ست می شوند تا نمای جذاب تری داشته باشند.

پالتو های خرسی

این پالتو ها در سال گذشته بسیار طرفدار داشته اند.  طرح و نمای این پالتو ها به مانند پوست خرس است که می تواند از سرد شدن تن شما به خوبی جلوگیری کند.  اما اغلب این پالتوها بزرگ به نظر می رسند که این بسته به سلیقه شما خواهد بود.

پالتوهای پشم مصنوعی

این پالتو یادآور استایل های برزیلی است.  پالتوهای پشمی در مدل های کوتاه نیز دوخته می شوند، اما غالبا مدل بلند آن به فروش می رسد. این نوع پالتوها نیز گرمای زیادی ایجاد کرده و تنوع بالایی در دوخت دارند.

پالتوهای ترنچ

این پالتو بیشتر برای اوایل زمستان استفاده می شوند.  سبک و راحت بودن آن ها شما از پوشیدن چندین دست لباس بی نیاز می کند.  به نظر می رسد کمد هر بانویی باید میزبان یکی از این پالتو ها باشد.

حال که با انواع پالتو آشنا شدید می توانید انتخاب راحت تری داشته باشید.  در ادامه به نکاتی اشاره می کنیم که بد نیست در هنگام خرید آنها را مد نظر داشته باشید:

نکاتی پیرامون خرید پالتو

یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید: خرید پالتو زنانه ارزان می تواند یک انتخاب برای مدت کوتاهی باشد، چراکه عموما کالاهای ارزان دوام و ماندگاری بالایی ندارند.  بنابراین برای پالتو های خود سرمایه گذاری کنید. اگر می خواهید به حراج پالتو در شهر خود سری بزنید بهتر است این کار را پایان فصل انجام دهید تا گزینه های بهتری در اختیارتان باشد.

قبل از خرید سری به کمد لباس هایتان بزنید: این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ با یک نگاه ساده می توانید در انتخاب رنگ جنس و اندازه پالتو راحت تر تصمیم بگیرید.  توجه کنید که پالتوی خود را از رنگ های تکراری انتخاب نکنید، چراکه دو پالتوی کرم رنگ که تنها در طراحی با هم متفاوت هستند، باعث نمی شود شما به روز دیده شوید. بنابراین اگر کمد لباس های شما پر شده از رنگ های مشکی و خاکستری بد نیست با یک رنگ شاد به کمدتان جان دهید.

خریدی ماندگار داشته باشید: با خرید پالتوهای که طراحی های عجیب و غریب دارند سر خود کلاه نگذارید. این پالتو ها ممکن است در همان فصل از مد بیفتند و دیگر برای سال آینده نیز جذابیت نداشته باشند.  پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت خرید پالتو و پوشاک زنانه و یا گشت و گذار در پیج اینستاگرام این فروشگاه ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

به محل زندگی خود دقت کنید: اگر در محلی ساکن هستید که روی زمستان را به خوبی نمی بینید، نیازی نیست از پالتوهای پشمی و بسیار ضخیم استفاده کنید. اما اگر محل زندگی شما سردسیری است بهتر است به انتخاب های اولتان پالتوهای پشمی را نیز قرار دهید.

اما چطور می توانید خرید خوبی را تجربه کنید؟

اکنون که در بحبوحه شیوع بیماری به سر می بریم قطعا خرید اینترنتی بر خرید حضوری ارجحیت دارد. اما عموما افراد برای خرید لباس و پوشاک، خرید حضوری را ترجیح می دهند. اما می توانید قبل از خرید پالتوی زمستانه ابتدا سری به سایت مد و پوشاک سایه بزنید.  چراکه ممکن است برخی از سایت ها خرید حضوری نیز داشته باشند، از این جهت می توانید با یک انتخاب خوب به راحتی به فروشگاه مراجعه کرده و پالتوی خود را خریداری کنید.  علاوه بر این بررسی سایت خرید پوشاک زنانه این امکان را می دهد تا قیمت پالتو های زنانه را نیز به خوبی برسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =