خرید لباس بهاره

خرید لباس بهاره

هفته های زیادی را با لباس های ضخیم گذرانده ایم و حالا با رسیدن بهار باید اجازه دهیم تا نسیم خنک بهاری پوست تنمان را لمس کند. بنابراین دیگر احتیاجی به لباس های لایه لایه نداریم.  بد نیست قبل از خرید لباس بهاره سری به کمدتان بزنید، شاید جای یک لباس گل گلی خالی باشد و یا شاید بخواهید بهار را به یک لباس خال خالی خنک آغاز کنید.  تصمیم با شماست، اما پیشنهاد می کنیم این روزهای مملوء از عطر شکوفه های بهاری را با یک استایل شیک و ساده اما شاد و دلچسب شروع کنید.

حالا که روزها رو به طولانی شدن می رود آفتاب فرصت بیشتری برای تابیدن دارد و گذراندن اوقات فراغت در کوچه ها و خیابان ها لذت بخش تر خواهد شد.  بد نیست بدانید که پوشاکی که انتخاب می کنید بازتاب دهنده حالات درونی شما هستند. لباس های شاد با رنگ های درخشان قطعا می توانند نمایی از شادی روح شما باشند. برای خرید لباس بهاره کافیست کمی خوش ذوق باشید و البته دست و دل باز.

می دانید که داشتن لباس هایی با کیفیت که پس از یکی دو بار شستشو رنگ و رخ خود را از دست ندهد، نیاز به هزینه بیشتری  دارند. اما هیچ وقت این ضرب المثل را از یاد نبرید « هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت ».  شاید خرید لباس های گران قیمت بهاری کمی از تنوع لباس های شما کم کند، اما می توانید چندین بهار را با آن ها سپری کنید. در ادامه به چند استایل بهاره می پردازیم که می تواند برای داشتن یک استایل شیک و شاد کمک کننده باشد:

اول سری به کمد لباسهایتان بزنید

قبل از خرید هر گونه پوشاک علی الخصوص پوشاک بهاره بهتر است ابتدا کمد لباس هایتان را وارسی کنید.  ببینید که از بهار گذشته چه رنگ های در کمدتان هست تا بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

اگر لباس هایی با رنگ خنثی مانند سفید، آبی روشن، خاکستری و یا طوسی دارید باید بگوییم که خوش شانس هستید، چراکه این رنگ ها می تواند انتخاب های بعدی شما را بیشتر کند.  به این دلیل که رنگ های خنثی برای هر استایلی لازم هستند تا بتوانید دیگر رنگ ها را با آن ها بپوشید.  اگر لباس هایی با رنگ خنثی ندارید، بهتر است امسال چند پیراهن و تی شرت با این رنگ ها تهیه کنید تا تنوع لباس هایتان بالا رود.  در ادامه می گوییم که چطور می توانید یک استایل دخترانه ساده اما بسیار شیک داشته باشید:

پیراهن های گل گلی برای عصری دلپذیر

پیراهن هایی که طرح شکوفه و گل دارند بسیار شما را شاد و جوان نشان می دهند.  این گل ها اگر کمی مینیمال و ریز باشند جذاب تر نیز هستند.  اگر یک پیراهن گل دار انتخاب کرده اید سعی کنید یک شلوار جین ساده با آن بپوشید.  بهتراست بگوییم بهار را بدون شلوار جین نگذرانید.

تلاش کنید پیراهنی را انتخاب کنید که رنگ های شاد داشته باشد.  مثلا پیراهنی با زمینه سفید و گل های صورتی و قرمز می تواند بهترین انتخاب باشد.  البته به خاطر داشته باشید طرح های شلوغ و یا گل های بزرگ نیز زیبایی خاص خود را دارند، اما مهم این است که پیراهن شما مثل طبیعت شکوفا شده باشد.  برای پوشیدن این دست لباس ها بهتر است روسری و یا شلوار شما بی نهایت ساده و خالی از هر گونه طرحی باشد تا لباستان در معرض دید قرار گیرد.

یک لباس خال خالی و دیگر هیچ

طرح های خال خالی همیشه جذاب بوده اند، مخصوصا اگر با زمینه سفید و خال های مشکی و یا برعکس باشند.  البته می توانید از رنگ های دیگری نیز استفاده کنید.  پیراهن و یا تی شرت هایی که با این طرح خریداری می کنید نیز باید با یک شلوار جین ساده همراه باشند.  البته می توانید از یک دامن ساده نیز استفاده کنید تا استایل شما برای همیشه در ذهن مخاطبان بماند.

ولی آنچه این تیپ را کامل می کند کفش های تخت، سبک و راحت است تا استایلی دخترانه به شما هدیه دهد.  می توانید از طرح خال خالی برای کفش ها نیز استفاده کنید.  تمام این ست را می توانید با یک بارانی نازک و ساده ست کنید. حتم داریم حالا استایل خود را در ذهنتان تجسم کرده اید.

راه راه های همیشه در صحنه

تی شرت و لباس های راه راه جز لاینفک کمد دختران و صد البته پسران هستند.  این طرح به شما کمک می کند تا لاغر تر و یا چاق تر به نظر برسید.  بنابراین پشنهاد می کنیم در انتخاب این دست لباس ها دقت داشته باشید.  اگر اندامی لاغر دارید بهتر است از لباس هایی با راه راه افقی استفاده کنید تا چاق تر دیده شوید.  پوشدن این دست لباس ها برای افراد چاق توصیه نمی شود، چراکه موجب چاق تر دیده شده آن ها خواهد شد.

لباس های راه راهی که کمی چسبان باشند با یک شلوار جین آبی آسمانی و یک بارانی سبک می تواند استایلی شیک و ساده را به شما هدیه دهد.

استفاده از دامن را فراموش نکنید

برای لذت بردن از هوای بهاری می توانید دامن های بهاره را نیز در انتخاب خود جای دهید.  دامن هایی که رنگ های شاد و طرح های ساده دارند می توانند همراه با پیراهن های نخی و ساده و یک مانتوی سبک و رنگ روشن استایل بهاری شما را تشکیل دهند.

برای انتخاب طرح های دامن می توانید از دامن های چهارخانه، راه راه و خال خالی استفاده کنید.  این دست طرح ها علاوه بر ایجاد زیبایی و تنوع موجب جوان به نظر رسیدن شما خواهد شد.

انتخاب مانتوهای بهاره

به خاطر داشته باشید در فصل بهار که میزبان باران های گاه و بی گاه هستیم در اخیتار داشتن یک بارانی و یک چتر همیشه لازم است.  اگر می خواهید به عنوان روپوش یا مانتوی بهاره روی استایل خود را بپوشانید، از مانتو های طرح دار استفاده نکنید.

مانتوهایی که دارای طرح های شلوغ هستند نمی گذارند لباس های شما نما داشته باشند و دیده شوند.  بنابراین اگر از بارانی استفاده می کنید بهتر است از رنگ های کرم، سفید و یا طوسی باشد تا با ترکیب رنگ لباس های شما همخوانی داشته باشید. لازم نیست وقتی از دامن استفاده می کنید دکمه و یا بند مانتو خود را ببندید، با بستن آن ها نمای بیرونی دامن شما زیبا دیده نمی شود.

پیشنهاد پایانی

اگر برای خرید لباس بهاره مصمم هستید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید سری به سایت های مد و فشن بزنید تا استایل های روز دنیا را ببینید.  می توانید با ترکیب برخی مدل ها آنچه در ذهن دارید را خریداری کنید.  تیپ بهاره دخترانه فرصتی است تا روحیات خود را روی ظاهرتان پیاده کنید و در معرض دید قرار دهید. می توانید برای خرید اینترنتی لباس بهاره به سایت فروشگاهی سایه مراجعه کنید و با مقایسه قیمت ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =