خرید اینترنتی پالتوی خزدار

خرید اینترنتی پالتوی خزدار

پالتو ها در دسته ای از پوشاک گرما بخش و جذاب زمستانه قرار دارند، اما پالتوی خزدار در میان تمام  لباس های زمستانی جایگاه ویژه ای دارند، به طوری که هر بانوی شیک پسندی به دنبال خرید پالتوی خزدار است تا کمد لباس هایش را با حضور آن مزین کند.

خرید اینترنتی پالتوی خزداراگر شما هم مانند بسیاری از بانوان ایران زمین در کنار گرمایی که می خواهید در پالتوی خود احساس کنید در پی یک استایل شیک و جذاب هستید و در این شرایط فرصت حضور در پاساژ ها و مغازه ها را ندارید باید بگوییم که بهترین گزینه خرید اینترنتی پالتوی خزدار است.

شما با انجام خرید اینترنتی به راحتی می توانید گستره زیادی از پالتو های خزدار را مشاهده کنید و پس از بررسی تمامی ویژگی های یک پالتو خزدار مناسب خرید خود را انجام دهید.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی پالتوی خزدار می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد، چرا که شما در هر وقت و زمانی که اراده کنید می توانید به سادگی با وصل کردن اینترنت خود یک خرید مطمئن و راحت را انجام دهید.

علاوه بر صرفه جویی زمان، خرید اینترنتی در مقایسه با خرید کوچه و بازاری، انرژی و هزینه کمتری را صرف می کند، چرا که دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان ها و بازار ها وجود ندارد که رنگ و یا طرح مورد نظر تان را پیدا کنید، و یا اینکه هزینه ای اضافی را برای ورودی پارکینگ پاساژها، و یا بنزین ماشین تان صرف کنید، و در صورت استفاده از وسیله نقلیه عمومی کرایه ماشین را پرداخت کنید.

شاید تنوعی که در طرح و رنگ یک فروشگاه اینترنتی برای خرید یک پالتو خزدار وجود دارد در فروشگاه های سنتی وجود نداشته باشد، به همین دلیل مشتری می تواند با دربر داشتن وقت کافی و مشاهده تنوع بالا، خریدی مطمئن داشته باشد.

خرید اینترنتی پالتوی خزدار
خرید اینترنتی پالتوی خزدار

انواع پالتوی خزدار

  • پالتو های خز دار انواع گوناگونی دارند به طور مثال برای دوخت و دوز برخی پالتو های خزدار از خز کمتری استفاده شده است و برای دوخت برخی دیگر از خز بیشتری بهره برده اند. این مورد کاملا سلیقه ای است که شما به پالتوی پر کار علاقه مند هستید یا خیر.
  • به طور کلی پالتو های خزدار مناسب تمام میهمانی ها است، و می توان به عنوان یک تن پوش مجلسی از آن یاد کرد و در مهمانی های رسمی و غیر رسمی با ست کردن اکسسوری های مختلف از آن استفاده کرد.
  • برخی از بانوان سخت پسند و شیک پوش به دنبال ست کردن پالتوی خزدار خود با رنگ سال، رنگ مو و رنگ کیف و کفش خود هستند.
  • برخی از پالتو های خزدار یک تکه خز هستند و از یک رنگ می باشند، که طراحان مد و لباس این مدل را مناسب بانوان میان سال معرفی کرده اند.
  • بعضی دیگر از پالتو های خزدار ترکیبی هستند که ویژگی اصلی این مدل پالتو در این است که چون در طراحی آن از چند رنگ و طرح مختلف استفاده شده است می توان آن را با هر رنگ کیف، کفش و شلواری ست کرد. طرفداران این مدل پالتوی خزدار بیشتر خانم های جوان هستند که در پی ترند سال هستند.

طرز نگه داری از پالتوی خزدار چگونه است؟

بانوان شیک پوشی که علاقه ی وافری به این تن پوش گرم زمستانه دارند تا همانند ملکه ای جذاب در ضیافت ها حاضر شوند، بهتر است که از نحوه مراقبت و محافظت این پالتوی لاکچری که در ادامه خواهیم آورد نیز آگاهی داشته باشند؛

مکانی تاریک و خنک: بهترین جا برای نگه داری از پالتو های خز دار جایی به دور از نور خورشید است، چرا که این جنس حساس و ظریف در مقابل اشعه خورشید دوام نمی آورد و از بین می رود.  پس توصیه می کنیم که برای طول عمر پالتوی خزدار خود مکانی خنک که به راحتی هوا رد و بدل شود و به دور از نور آفتاب باشد را انتخاب کنید.

مکانی خشک و عاری از هر گونه رطوبت: گفتنی است که رطوبت از دشمنان سر سخت پالتو های خزدار به شمار می آید چرا که به راحتی می تواند بافت آن را بپوساند و از بین ببرد.  بنابراین اگر محل زندگی شما طوری است که آب و هوایی مرطوب دارد از نم گیر ها استفاده کنید تا مبادا به پالتوی شکوهمند خود آسیبی وارد کنید.

ممنوعیت استفاده از خوشبو کننده ها: برخی بانوان با سلیقه برای داشتن کمدی تمیز و خوشبو از انواع خوشبو کننده ها و عطر ها بر روی لباس ها استفاده می کنند، اما این نکته قابل ذکر است که مصرف این نوع از مواد شیمیایی بر روی پالتو ها باعث بالا بردن رطوبت و از بین بردن بافت آن خواهد شد، لیکن بهتر است که از استفاده اینگونه محصولات خوشبو کننده پرهیز کنید.

برای آویزان کردن پالتوی خزدار توصیه می شود حتما از چوب رختی های مخصوصی استفاده کنید که تحمل این پالتو های سنگین را داشته باشند و همچنین کاورهای مخصوصی را به کار ببرید که از بید زدگی و گزند هر گونه حشره ای در امان باشد.

پالتوی شما بهتر است که در کمدی قرار بگیرد که به لباس های دیگر ساییده نشود، زیرا این موضوع باعث آسیب رسیدن به بافت خزی پالتو خواهد شد.

خرید اینترنتی پالتوی خزدارنحوه شست و شوی پالتوی خز چگونه است؟

اگر مطمئن هستید که در پالتو شما از خز طبیعی، مانند پوست حیواناتی چون سمور، خرگوش، روباه، سگ و غیره استفاده شده است بهتر است که برای شست و شوی آن به متخصص خز و یا یک خشک شویی معتبر مراجعه کنید.

اما اگر پالتوی شما از خز مصنوعی باشد که در کارخانه ها با الیاف تهیه شده است، می توانید در منزل با کمی مواد شوینده و استفاده از نرم کننده های لباس، در ماشین لباس شویی با دور کند بشویید و سپس بر روی چوب لباسی آویزان کنید و بگذارید در هوای آزاد تا خشک شود.  پس از آن که از خشک شدن آن اطمینان حاصل کردید با شانه ای دندانه درشت خز ها را شانه بزنید تا خز آن مرتب شود.

پوشیدن پالتو های خز دار از زمان های گذشته تا کنون نشان دهنده شیک پوشی و در اصطلاح امروزی لاکچری بودن، بوده است.  شما نیز می توانید با خرید اینترنتی پالتوی خزدار به افراد جذاب و شیک پوش بپیوندید و همچون ملکه ای در جمع بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =